Dodawanie głównej skrzynki mailowej do pracy zespołowej
Masz dwie możliwości, aby uruchomić pracę Twojego zespołu
1. Uruchomienie skrzynki systemowej

SwiftResponse daje możliwość natychmiastowego uruchomienia skrzynki mailowej do pracy zespołowej. Będzie ona następujący np taki adres: pomoc@twoja_firma.swiftresposne.pl.
Jak ro zrobić ?
Wejdź do: Ustawienia > Skrzynki pocztowe, następnie w pierwszej sekcji „Wbudowane adresy mailowe” kliknij „dodaj kolejną” Wybierz nazwę skrzynki i kliknij „Add one” lub „Dodaj”
Od tej chwili wszystkie maile wysłane na utworzoną przez Ciebie skrzynkę pojawią się jako wątki w zakładce „Zgłoszenia”. Możesz zaczynać pracę!
2. Dodane własnej skrzynki mailowej
Automatyczna konfiguracja skrzynki mailowej

Wejdź do Ustawienia > Skrzynki mailowe w sekcji „Automatyczne przechwytywanie maili” możesz podać dane swoje skrzynki. Na początek podaj jej adres oraz hasło do skrzynki. System na początek spróbuje automatycznie pobrać odpowiednie ustawienia i podłączyć się do skrzynki. Podane hasło jest całkowicie bezpieczne, nawet nasi administratorzy nie mają do niego dostępu.
Ręczna konfiguracja skrzynki mailowej

- W głównym menu kliknij w „Ustawienia”, następnie w przycisk „Skrzynki pocztowe”. Aby dodać pierwszą skrzynkę kliknij przycisk „Dodaj” umieszczony po prawej stronie belki w danej karcie.
- Podaj adres email skrzynki z której chcesz aby maile zostały przechwycone do systemu.
- Podaj hasło do skrzynki
- Adres serwera na którym znajduje się Twoja poczta (np. „mail.onet.pl” lub „mail.gmail.com”)
- Port serwera poczty (Zazwyczaj 143 lub 993)
- Wybierz
co ma się stać z wiadomością, po tym jak zostanie zaczytana przez
Swiftresponse. Najczęstszym i najbezpieczniejszym wyborem jest Przenieś
do folderu dzięki czemu zawsze w razie problemów będziesz mieć dostęp do
oryginalnej wiadomości
Osobiście odradzamy wybór opcji Usuń wiadomość z wiadomych względów ? - Kliknij Zapisz i tyle – napisz teraz nową wiadomość na adres skrzynki którą dodałeś, żeby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie.
Wszystkie nowe maile, które trafią na Twoją skrzynkę mailową zostaną pobrane przeze SwiftResposne i będą widoczne w zakładce „Zgłoszenia”